tirsdag, februar 02, 2021

Selbu sokker

Mens jeg venter på bestilt garn fra "nærbutikken" Garnstua på Kongsvinger måtte jeg begynne på nok et sokkepar. Denne gang har jeg valgt et diagram som jeg laget til noen votter til svigerfar rundt 2010 etter en ide fra et bilde i et gammelt hefte med et selbusett til dame som jeg mener besto av helmønsteret genser og en liten hatt. Og 2. sokkene har satt seg fast litt i halsen, det kan skyldes at man må følge med hele tiden men tror først og fremst at det var at når jeg dro ut tråden av det ene nøste kom store deler av innmaten...Og da blir det litt plunder syns jeg.


Vottene ser slik ut:



Bloggen skrives av Trulte H© og er underlagt Lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse. All rights reserved Trulte H.©