torsdag, oktober 21, 2010

Liten oppdatering om innholdet på strikkepinnene mine nå...

Først Tusen takk til alle som leser bloggen. Og en ekstra takk til de som legger igjen koselige kommentarer. Jeg skal selv ta meg en bloggrunde i ettermiddag til alle som jeg finner spor av i bloggene mine.

Videre så er armen helt bra, og Pin-up lua er ferdig. Blir blogget siden i dag. Jeg har startet på en ny Trultegenser koksgrå denne gang. Denne også av billig garn. Har tenkt å skrive ned oppskriften forløpene, og legge den ut i bloggen med bilder, diagrammer og forklaringer. Innbiller meg at da er det lettere at den ikke blir en ufo...Jeg liker ikke ufoer, og fortiden så er det så og si ufo fritt i mitt hus.


Bloggen skrives av Trulte H© og er underlagt Lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse. All rights reserved Trulte H.©