søndag, oktober 31, 2010

Feil anatomi?

På fredag kveld var jeg å la inn noen oppskrifter på Ravelry, samtidig kunne jeg ikke motstå fristelsen å titte på andre ting også selv om jeg strengt tatt burde strikke på genseren. (har snart kommet opp til deling av bole  i to deler) Og når man er på Ravelry finner jeg ofte noe morsomt og/eller rart. Jeg strikker jo nesten aldri ikke etter oppskrifter, men finner jeg et diagram jeg liker så kan falle for fristelsen å prøve det. Og det gjorde jeg denne gang, jeg fant et chart av Anne Rutten som var moderert av henne og lagt inn der i 2007/2008. Men når jeg var kommet et stykke opp så syns jeg anatomien på reinene var helt feil. Det var særlige to steder som så litt rart ut for meg. Jeg har besluttet at jeg kommer til å rekke opp pulvanten, og så kommer Rainwolf til å moderere dem litt før jeg prøver igjen... Er det andre som også syns at noe er feil med disse reinene.....
PS du må være medlem for åpene linker på Ravelry.
Etter at jeg hadde skrevet det over ble jeg tipset om at det finnes et mønster ute på nett av noen elger....men de er av samme type som reinen over etter hva jeg kan se. Det er bare horna som er anderledes....


Bloggen skrives av Trulte H© og er underlagt Lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse. All rights reserved Trulte H.©